Szkoła Podstawowa w Nowym Dworze

82-500 Kwidzyn

Nowy Dwór 13

Tel: (055) 279-38-09     510-175-525

E-mail: gimnazjumND@poczta.fm

Przejdź do strony głównej

Piątek, 19 kwietnia 2024

Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019

Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019

SPND.261.5.2018                                                                                      Nowy Dwór, 31.10.2018

 

 

Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019

 

               Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nowym Dworze zaprasza do składania ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia:

Prace remontowe polegające na remoncie toalety dla niepełnosprawnych

2. Termin realizacji zamówienia:

Do 10 grudnia 2018r.

3. Kryterium oceny ofert – cena 100 %

4. Warunki płatności:

Przelew na podstawie faktury vat

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 15 listopada 2018r . do godziny 12.00

  • Osobiście : Szkoła Podstawowa w Nowym Dworze, Nowy Dwór 13, 82-500 Kwidzyn
  • nadesłać pocztą lub dostarczyć za pośrednictwem kuriera – oferty nadesłane pocztą lub dostarczone kurierem będą zakwalifikowane do oceny pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego do dnia 15.11.2018r. do godz.12.00
  • pocztą elektroniczną na adres : gimnazjumnd@poczta.fm

6. Warunki udziału w procedurze wyłonienia Wykonawcy usług

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • Posiadają asortyment odpowiadający zapotrzebowaniu Zamawiającego,
  • Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia
    w okresie obejmującym zamówienie,
  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia,
  • Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy, a dostawcą, polegające w szczególności na:
    • Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    • Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    • Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Zmiany w umowie

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:

  • zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
  • zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
  • zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
  • zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
  • zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
  • wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
  • w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu                                       o właściwościach nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające
    z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia                                      o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego,
  • zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

Załączniki:

  1. formularz ofertowy
  2. oświadczenie o braku powiazań osobowych i kapitałowych
  3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

Otrzymanie od Wykonawcy oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

 

Załączniki

Brak załączników

Metryczka

Wytworzono:2018-11-01 20:45przez:
Opublikowano:2018-11-01 00:00przez: Administrator
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa w Nowym Dworze
Odwiedziny:584

  • Brak wpisów.