Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019
- Drukuj"/> artykuł: Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019"/>
Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019
SPND.261.5.2018 Nowy Dwór, 31.10.2018
Zapytanie ofertowe nr 2/2018/2019
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nowym Dworze zaprasza do składania ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia:
Prace remontowe polegające na remoncie toalety dla niepełnosprawnych
2. Termin realizacji zamówienia:
Do 10 grudnia 2018r.
3. Kryterium oceny ofert – cena 100 %
4. Warunki płatności:
Przelew na podstawie faktury vat
5. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 15 listopada 2018r . do godziny 12.00
- Osobiście : Szkoła Podstawowa w Nowym Dworze, Nowy Dwór 13, 82-500 Kwidzyn
- nadesłać pocztą lub dostarczyć za pośrednictwem kuriera – oferty nadesłane pocztą lub dostarczone kurierem będą zakwalifikowane do oceny pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego do dnia 15.11.2018r. do godz.12.00
- pocztą elektroniczną na adres : gimnazjumnd@poczta.fm
6. Warunki udziału w procedurze wyłonienia Wykonawcy usług
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają asortyment odpowiadający zapotrzebowaniu Zamawiającego,
- Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia
w okresie obejmującym zamówienie, - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia,
- Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy, a dostawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7. Zmiany w umowie
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
- zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
- zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
- zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
- zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
- zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
- wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
- w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu o właściwościach nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające
z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego, - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Załączniki:
- formularz ofertowy
- oświadczenie o braku powiazań osobowych i kapitałowych
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Otrzymanie od Wykonawcy oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2018-11-01 20:45 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-11-01 00:00 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa w Nowym Dworze | |
Odwiedziny: | 584 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.